Bij BakerWare mogen we vaak één of meerdere van onze producten implementeren bij onze klanten. Zoals bijvoorbeeld onze BakerWare Belastingbalie of BakerWare Onvermogen.
Alle acties die hierin uitgevoerd worden en documenten die hierin binnenkomen, worden door ons geautomatiseerd verwerkt in de belastingapplicatie. Door bestaande koppelingen met de diverse zaaksystemen waarover wij beschikken, registreren we ook alles volledig geautomatiseerd binnen het zaaksysteem.
Ook kunnen we deze acties en documenten koppelen aan ons Klant- en objectdossier, dit is onze DMS-oplossing binnen BakerWare Klantcontact. Ook wel bekend als het ‘medewerkersportaal’.
Bovenstaande gegevens zijn fictief.
Met BakerWare Klantcontact integreer je de mogelijkheden van het zaaksysteem met de gegevens uit de belastingapplicatie. Het biedt je onder andere de volgende mogelijkheden binnen één applicatie:
- enkelvoudige registratie van klantcontacten met geautomatiseerde doorverwerking naar het zaaksysteem en belastingapplicatie;
- informatie uit je zaaksysteem en belastingapplicatie binnen één scherm;
- eenvoudig afhandelen van klantcontacten;
- registreren van inkomende post;
- aanmaken, aanpassen en sluiten van zaken binnen dezelfde applicatie en
- integratie met telefonie en e-mail.
Bovenstaande gegevens zijn fictief.
Wil je weten hoe onze klanten werken met BakerWare Klantcontact en hoe zij alles richting het zaaksysteem automatiseren? Neem dan contact op met Marco (06-20506189 / marco.van.beek@bakerware.nl). Hij staat je graag te woord.